UnJourUneVente est toujours à l’affut des dernières news de la vente à domicile !

 

Paru dans chinadaily  le 25 mars

 amway chine revue de presse

Amway targets young customers for expansion

Amway, the US direct-selling giant, has revealed plans to expand its presence in China, bothphysically on the ground and online, and to appeal to younger customers, to arrest decliningrevenue from its biggest overseas market.

Doug DeVos, its president, said on Tuesday the company will build more experience centersin Beijing and Guangzhou, and renovate and upgrade its existing stores in second-and third-tier cities into experience centers.

Amway opened its first Chinese center, or plaza, in Shanghai last October, and a new one inShenzhen on Tuesday. The centers allow customers to sample products, view productdemonstrations and learn more about Amway’s science and product development.

Lire la suite sur le site du chinadaily

espace

Paru sur lest.eclair le 30 mars 

défilé charlott revue de presseDéfilé de lingerie : Charlott’ déploie ses charmes 

Un défilé de lingerie chez Charlott’, c’est un spectacle. «On veut d’abord faire plaisir. On passe ensemble un bon moment. On s’amuse. On crée une relation», insiste Véronique Garnodier, fondatrice et présidente de l’entreprise de vente de lingerie à domicile.

En France, les défilés de lingerie de Charlott’ ont quinze ans. Pensés d’abord pour remercier et motiver les conseillères, Charlott’ les construit comme de véritables shows et organise ensuite une tournée en France avec une petite dizaine de dates. Il a fait étape, jeudi dernier, à Troyes pour la toute première fois.

Voir la vidéo du défilé sur lest-eclair.fr

Formez vous